Erről beszélgetünk..

Címszavakban

7titok (1) 8.osztály (1) 9.osztály (1) abszurd (1) abszurdisztán (1) agar agar (1) ajánló (1) ajotanár (1) akebia (1) alma (4) almaszalámi (1) amaretti (1) apró (4) ausztria (6) a jó háziasszony (1) bab (1) babapiskóta (2) babér (1) bacon (1) balzsamecet (2) banán (1) baracklekvár (1) bazsalikom (5) bemutatkozom rólam (2) biriyani (1) birsalmasajt (1) birshab (1) birsszósz (1) bögrés (1) bolo do caco (1) bor (2) boros (6) bőrös karaj (1) boros mascarponekrém (1) borsó (2) borsos (1) briós (1) brokkoli (2) buci (2) búcsúposzt (1) burma (1) camembert (1) carum (1) cayenne bors (1) cékla (1) charlotte (1) citromos (7) citromos kakukkfű (1) citromos muffin (1) cobbler (2) császármorzsa (1) csicseriborsós (1) csigavész (1) csili (7) csilis mascarpone (1) csípős (3) csirke (14) csirkehúsgombóc (1) csokicsepp (2) csokis (4) csokiszósz (1) csokiszuflé (1) cukkini (5) culinaris (1) curry (3) dagasztás nélkül (2) dahl (1) darányi gólyák (1) desszert (1) dió (5) dionysos tavernája (1) diós (3) dödölle (1) dödölleszerű (1) édes (51) édesburgonya (1) édes felfújt (1) édes savanyú (1) égetett tészta (1) egres (1) egresleves (1) egytál (6) élesztő (1) eperszirup (1) epres (7) eseménynaptár (1) éttermi szemle (2) fagyis (3) fahéj (2) falatka (2) fatayir (1) fehércsoki (2) fehérrépa (1) fekete kömény (1) felfújt (2) feltét (1) fenyőmag (1) feta (1) film (1) fodroskel (1) fokhagymás (17) foto (2) fotó (1) főzelék (1) főzőtanfolyam (3) füstöltsonka (1) fűszeres (16) galuska (1) garam masala (1) gasztróciki (1) gasztro darwin díj (1) gersli (1) gé beszél (1) gofri (2) goldenblog (1) gombás (4) gombaszóst (1) gombaszósz (1) gombóc (1) google (1) gőzgombóc (1) gratin (1) grill (2) grillpác (1) grízes tészta (1) gyömbér (9) gyors (50) gyümölcsös (11) habcsók (1) hagyma (21) hajrá csokibolt (1) hal (1) hamburger (1) hír (1) hírek (1) hülyeség (1) hús (15) húsgombóc (2) i. m. (1) indiai (4) indiai sajt (1) internet (1) írták munkáim (1) írták munkáim fotóim emlékezések (1) iskola (1) ital (1) joghurt (1) joghurtos (9) kakaó (2) kakaóbab (1) kakaós (2) kakukkfű (8) kalács (3) karácsony (1) karácsonyiasztalrais (1) karaj (2) karamella (2) kardamom (1) kasnudeln (2) kecskesajt (1) keksz (4) kelt (18) kelt gombóc (1) kenyér (3) kenyércalzone (1) képviselőfánk (2) kérdezős hógolyós (9) keresőkifejezések (1) kert (8) kertfotó (3) kivis (1) knédligombóc (1) kókusz (1) kókuszos (4) kókusztej (1) kolbász (1) költözés (1) kömény (1) koncert (1) konyhadizájn (3) könyv (6) köret (10) koriander (4) koriandergyömbér (1) körtés (1) kosárka (1) közösblog (1) krém (3) krumpli (2) krumplifánk (1) krumplis (14) kukoricás (1) különleges zöldségek (1) kurkuma (3) kuszkusz (1) kutya (4) légballon (2) lencse (3) levelestészta (2) levélzöldség (1) leves (12) levesbetét (2) lovagi torna (9) madáretető (1) madeira (3) majoranna (3) mákos (6) málna (3) málnás (1) mandula (5) mangó (1) mango lassi (1) marcipán (3) marha (2) mascarpone (7) mazsola (1) mcferrin (1) meggyes (4) meggyes roló (1) méz (3) mézesházikó (1) mézes alma (2) miegymás (6) mizuna (1) molnárka (1) mosogatógép (1) mozzarella (1) mücver (1) muffin (3) mustár (2) mustármag (3) műzlikeksz (1) naan kenyér (1) namenia (1) napraforgós (1) narancs (1) narancshéj (2) narancshéjas sós (1) narancslé (1) narancsvirágvíz (1) nektarin (1) nemrecept (1) nudli (1) oregano (1) őszibarack (1) őszinte (1) ötperceskenyérke (1) padlizsán (5) pakora (1) palacsinta (1) panírsajt (1) papírbansült (1) paprika (1) paradicsom (7) paradicsomos raita (1) paradicsompüré (1) paradicsomszósz (3) parmezán (2) partifalat (1) pasztinák (1) patisszon (1) pecsenye (1) péksütemény (3) perec (1) pie (1) piláf (1) piramissüti (1) piskóta (1) pite (1) poharas krém (7) polenta (1) pórés (1) pörkölt (1) portulák (2) program (1) programajánló (1) programok (1) programozás (1) puding (1) pulyka (4) pylones (1) rebarbarás (1) réteskosár (1) ribizli (1) ricotta (1) rizotto (1) rizs (4) római kömény (7) rozmaring (2) rózsa (1) rózsatorta (2) rózsavíz (1) rumtopf (1) sajt (1) sajtfelfújt (1) sajtos (5) saláta (2) saltimbocca (1) sárgabarack (2) sárgarépa (6) show (1) sma (1) smoothie (1) sonkás (3) sör (2) sörkori (1) sörösdobozon (1) sörzsemle (1) sós (15) spárga (2) spenót (4) sült (8) sült eperbefőtt (1) sült zöldség (1) sütés nélkül (1) süti (36) sütőpor (6) szalonna (1) szárított paradicsom (2) szárzeller (1) szeder (2) szegfűbors (1) szegfűszeg (1) szenny (1) szezámmag (2) szilva (2) szilvalekvár (2) szódabikarbóna (1) szójaszósz (1) szolgálati (1) szövegláda (70) szülinapajándék (1) szűzpecsenye (1) tarja (1) tárkony (2) tatsoi (1) tej (4) tejföl (1) tejszín (18) tészta (10) tésztasaláta (1) tiramisu (1) tojás (5) tojásfehérje (1) tökmag (1) tökmagolaj (1) töltött (3) töltött tekercs (1) tönkölybúza (1) tönkölyliszt (1) torta (3) tortilla (1) túrós (11) tűzdelt (1) tv (1) újhagyma (1) utazós (4) vaddisznó (2) vajas (2) vajastészta (1) vajas fánk (1) vaníliakrémes (4) vaníliapuding (2) vargánya (1) vega (8) vers (6) veszíts el egy könyvet (2) vkf (12) vkf.iii. (1) vkf.iv. (1) vkf.vi. (1) vkf16 (1) vkf18. (2) vkf20 (1) vkf5. (1) vkf9 (1) vkf 13 (1) vkf 14. (1) vkf viii (1) vkf x. (1) vkf xi. (1) vörösbor (2) vörösboros (1) vörösboros meggyszósz (1) vöröslencse (2) zabpehely (2) zagyvaság (1) zakuszkatanya (1) zöldséges (27) zsálya (1) zsömle (1) ¤ (1) ¤barátság¤ (1)
Creative Commons License
KÉRDEZZ MEG, MIELŐTT FELHASZNÁLNÁD, TOVÁBBADNÁD....

Ottfelejtős

2008.04.04. 09:22 | Cserke | 12 komment

Piroskabarátnőmnél olvastam a héten erről az ötletről és azóta is ezen kattogok.
Veszíts el egy könyvet és figyeljük, mi történik vele.
(Kicsit azért felhős a homlokom, a magyar mentalitást ismerve, de reménykedem.)
Az ötlet nagyon tetszik, amúgy is szívemen viselem az olvasás valamiképpeni megszerettetését, de most fel van adva a lecke.

Egyrészt, mert nem sok dolog van, ami kihozza belőlem az állatot. Ezek egyike a könyvbirtoklás. Könyvet kölcsön nem adok, csak legközelibb rokonnak, legbarátibb barátnak, akikről tudom, nem emigrálnak hamarosan az én könyvemmel együtt orvul, hogy ugyanolyan becsben tartják, mint én. Kölcsönkönyvem elvesztése azonnali lenyakazással és öriharival jár együtt. Nekem nem jó a könyvtári könyv, énnekem a kedvesek sorakozzanak a polcon, hogy bármikor beléjük tudjak lapozni. Nem jó nekem az e-könyv sem, én papíron szeretem a betűket, a jó kis újkönyvszagot, antikvár könyvért sem rajongok nagyon.
A könyveim én vagyok.
Ragaszkodom hozzájuk, erős, heves érzelmekkel, el nem múló hűséggel.
Hát ez a nehéz a dologban.
Hogy ugye olyan könyvet hagynék csak el, amiről tudom, hogy jó. Legalábbis nekem tetszett, de nagyon.
De ahhoz legalább három példánynak kell lapulnia a polcon. Mert kell a FŐdarab, aminek ott kell lennie, meg  biztonsági másolat gyanánt még egy, és akkor még az, amit elhagynék csak úgy, más örömére.
Biztos, hogy nem drámai mű lenne, a versírómat Piroska lelőtte, és Durrell sem lehet, mert abból kering már pár darab.
Rövid fejtörés után kitaláltam az amúgy eléggé kinálkozó megoldást. Állandóan ezt a könyvet ajánlgatom, akkor meg min töröm annyira a fejem?
A favoritom beszerzéshéhez kedden a nyakamba veszem a várost, mert újonnan nem kapható és ha sikerül megszerezni, csütörtökön hullajtom el valahol.
(nagyon fájó szívvel, nehezen)

Szerintem jó játék.

A bejegyzés trackback címe:

https://eteto.blog.hu/api/trackback/id/tr3410733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzska 2008.04.04. 09:52:42

miazmiaz?

cserke 2008.04.04. 09:56:33

Egyelőre titkos:))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.04.04. 10:22:07

Cserkókám!!! Bocsánat, hogy lelőttem!:-)
Én tegnap próbáltam beszerezni egy másodiksajátot elveszítésnekvalót, de nem kaptam...Most ismét igyekszem, hátha.
Már várom a titkos pillanatot!:-)

chilii · http://chilii.blogter.hu 2008.04.04. 13:42:03

amit a könyvekről írsz! mintha én írtam volna! én sem adok már kölcsön egy fia szakácskönyvet sem senkinek sem :( szívesen másolok, szkennelek, fényképezek receptet, az én drágáimat oda nem adom! és erről csak azok tehetnek, akiknek korábban kölcsönadtam!

mademoiselle · http://mademoiselle-pickwickportfolio.blogspot.com/ 2008.04.04. 14:36:57

Szuper ez a játék, én is teljesen bezsongtam :-)
Alig várom a májust, hogy elhullajthassak néhány kedvenc másodpéldányt Magyarhonban :-)

manci 2008.04.04. 20:22:53

www.bookcrossing.com eredetiben azt hiszem :)

melange 2008.04.04. 20:46:48

Na és elhullajtottad? (Mit? Hol??)
Más: Mademoiselle, annyira szomorú vagyok, hogy nincs Kacatéria. Nem is lesz már sosenem...?

Zsuzsa 2008.04.05. 20:15:45

Cserke, vizsgáld át a spamjaidet!

cserke 2008.04.07. 08:35:58

Pirosom, feldolgozom:)

Chilii, igen kezdetben én is gyanútlan voltam, aztán csak fogytak a könyvek, én meg elkezdtem bizalmatlanodni.
("az én drágáimat" :)))

Mademoiselle, kiváncsi vagyok az elhagyandóidra. Majd figyelek:)

Melange, most lebuktál. Mer' ha elolvastad volna poszt végét, mostan tudnád, hogy már megejtettem-e.
Hogy mit-hol azt meg az ottani fórumba jól beírom.

Zsuzsa, néztem:)

zsuzska 2008.04.09. 08:53:42

MITMIT???

ne küldj máshová! most, itt akarom tunni!

(a másik poszt kommentjében -krumplifánk- azért nem fejtettem ki bővebben, mert éppen telefonáltam. Aztán rájöttem, hogy ennyi is elég.)

melange 2008.04.09. 15:56:49

De hát igenis elolvastam! És utána kommenteltem, és érdeklődte, hogy végrehajtottad-e a tervek szerint? ÉS igen, ne küldj máshovűá, a fene fogja böngészni az orosházi könyvtár irdatlan hosszú fórumát!

cserke 2008.04.10. 15:47:33

Melange, pénteken írtam, hogy kedden beszerzem, csütörtökön elhagyom, hát hogyan hajtottam volna végre előtte pár nappal??:)
Most akkor itt van e, megrendeltem a könyvet, így aztán még nem tudtam elhagyni. Jóvanna:))

Zsuzsak, türelem. Aztán majd csalódtok, mire húztam az idegeiteket ennyire:)
Egfyébként fel vagyok hatalmazva egy darab A balek elhagyására, ami a barántnőmé, de egyikünk sem volt oda érte...
És igen, értettem én, csak született szerénységem fogott vissza:)
Címkék: szövegláda veszíts el egy könyvet
süti beállítások módosítása