Erről beszélgetünk..

Címszavakban

7titok (1) 8.osztály (1) 9.osztály (1) abszurd (1) abszurdisztán (1) agar agar (1) ajánló (1) ajotanár (1) akebia (1) alma (4) almaszalámi (1) amaretti (1) apró (4) ausztria (6) a jó háziasszony (1) bab (1) babapiskóta (2) babér (1) bacon (1) balzsamecet (2) banán (1) baracklekvár (1) bazsalikom (5) bemutatkozom rólam (2) biriyani (1) birsalmasajt (1) birshab (1) birsszósz (1) bögrés (1) bolo do caco (1) bor (2) boros (6) bőrös karaj (1) boros mascarponekrém (1) borsó (2) borsos (1) briós (1) brokkoli (2) buci (2) búcsúposzt (1) burma (1) camembert (1) carum (1) cayenne bors (1) cékla (1) charlotte (1) citromos (7) citromos kakukkfű (1) citromos muffin (1) cobbler (2) császármorzsa (1) csicseriborsós (1) csigavész (1) csili (7) csilis mascarpone (1) csípős (3) csirke (14) csirkehúsgombóc (1) csokicsepp (2) csokis (4) csokiszósz (1) csokiszuflé (1) cukkini (5) culinaris (1) curry (3) dagasztás nélkül (2) dahl (1) darányi gólyák (1) desszert (1) dió (5) dionysos tavernája (1) diós (3) dödölle (1) dödölleszerű (1) édes (51) édesburgonya (1) édes felfújt (1) édes savanyú (1) égetett tészta (1) egres (1) egresleves (1) egytál (6) élesztő (1) eperszirup (1) epres (7) eseménynaptár (1) éttermi szemle (2) fagyis (3) fahéj (2) falatka (2) fatayir (1) fehércsoki (2) fehérrépa (1) fekete kömény (1) felfújt (2) feltét (1) fenyőmag (1) feta (1) film (1) fodroskel (1) fokhagymás (17) foto (2) fotó (1) főzelék (1) főzőtanfolyam (3) füstöltsonka (1) fűszeres (16) galuska (1) garam masala (1) gasztróciki (1) gasztro darwin díj (1) gersli (1) gé beszél (1) gofri (2) goldenblog (1) gombás (4) gombaszóst (1) gombaszósz (1) gombóc (1) google (1) gőzgombóc (1) gratin (1) grill (2) grillpác (1) grízes tészta (1) gyömbér (9) gyors (50) gyümölcsös (11) habcsók (1) hagyma (21) hajrá csokibolt (1) hal (1) hamburger (1) hír (1) hírek (1) hülyeség (1) hús (15) húsgombóc (2) i. m. (1) indiai (4) indiai sajt (1) internet (1) írták munkáim (1) írták munkáim fotóim emlékezések (1) iskola (1) ital (1) joghurt (1) joghurtos (9) kakaó (2) kakaóbab (1) kakaós (2) kakukkfű (8) kalács (3) karácsony (1) karácsonyiasztalrais (1) karaj (2) karamella (2) kardamom (1) kasnudeln (2) kecskesajt (1) keksz (4) kelt (18) kelt gombóc (1) kenyér (3) kenyércalzone (1) képviselőfánk (2) kérdezős hógolyós (9) keresőkifejezések (1) kert (8) kertfotó (3) kivis (1) knédligombóc (1) kókusz (1) kókuszos (4) kókusztej (1) kolbász (1) költözés (1) kömény (1) koncert (1) konyhadizájn (3) könyv (6) köret (10) koriander (4) koriandergyömbér (1) körtés (1) kosárka (1) közösblog (1) krém (3) krumpli (2) krumplifánk (1) krumplis (14) kukoricás (1) különleges zöldségek (1) kurkuma (3) kuszkusz (1) kutya (4) légballon (2) lencse (3) levelestészta (2) levélzöldség (1) leves (12) levesbetét (2) lovagi torna (9) madáretető (1) madeira (3) majoranna (3) mákos (6) málna (3) málnás (1) mandula (5) mangó (1) mango lassi (1) marcipán (3) marha (2) mascarpone (7) mazsola (1) mcferrin (1) meggyes (4) meggyes roló (1) méz (3) mézesházikó (1) mézes alma (2) miegymás (6) mizuna (1) molnárka (1) mosogatógép (1) mozzarella (1) mücver (1) muffin (3) mustár (2) mustármag (3) műzlikeksz (1) naan kenyér (1) namenia (1) napraforgós (1) narancs (1) narancshéj (2) narancshéjas sós (1) narancslé (1) narancsvirágvíz (1) nektarin (1) nemrecept (1) nudli (1) oregano (1) őszibarack (1) őszinte (1) ötperceskenyérke (1) padlizsán (5) pakora (1) palacsinta (1) panírsajt (1) papírbansült (1) paprika (1) paradicsom (7) paradicsomos raita (1) paradicsompüré (1) paradicsomszósz (3) parmezán (2) partifalat (1) pasztinák (1) patisszon (1) pecsenye (1) péksütemény (3) perec (1) pie (1) piláf (1) piramissüti (1) piskóta (1) pite (1) poharas krém (7) polenta (1) pórés (1) pörkölt (1) portulák (2) program (1) programajánló (1) programok (1) programozás (1) puding (1) pulyka (4) pylones (1) rebarbarás (1) réteskosár (1) ribizli (1) ricotta (1) rizotto (1) rizs (4) római kömény (7) rozmaring (2) rózsa (1) rózsatorta (2) rózsavíz (1) rumtopf (1) sajt (1) sajtfelfújt (1) sajtos (5) saláta (2) saltimbocca (1) sárgabarack (2) sárgarépa (6) show (1) sma (1) smoothie (1) sonkás (3) sör (2) sörkori (1) sörösdobozon (1) sörzsemle (1) sós (15) spárga (2) spenót (4) sült (8) sült eperbefőtt (1) sült zöldség (1) sütés nélkül (1) süti (36) sütőpor (6) szalonna (1) szárított paradicsom (2) szárzeller (1) szeder (2) szegfűbors (1) szegfűszeg (1) szenny (1) szezámmag (2) szilva (2) szilvalekvár (2) szódabikarbóna (1) szójaszósz (1) szolgálati (1) szövegláda (70) szülinapajándék (1) szűzpecsenye (1) tarja (1) tárkony (2) tatsoi (1) tej (4) tejföl (1) tejszín (18) tészta (10) tésztasaláta (1) tiramisu (1) tojás (5) tojásfehérje (1) tökmag (1) tökmagolaj (1) töltött (3) töltött tekercs (1) tönkölybúza (1) tönkölyliszt (1) torta (3) tortilla (1) túrós (11) tűzdelt (1) tv (1) újhagyma (1) utazós (4) vaddisznó (2) vajas (2) vajastészta (1) vajas fánk (1) vaníliakrémes (4) vaníliapuding (2) vargánya (1) vega (8) vers (6) veszíts el egy könyvet (2) vkf (12) vkf.iii. (1) vkf.iv. (1) vkf.vi. (1) vkf16 (1) vkf18. (2) vkf20 (1) vkf5. (1) vkf9 (1) vkf 13 (1) vkf 14. (1) vkf viii (1) vkf x. (1) vkf xi. (1) vörösbor (2) vörösboros (1) vörösboros meggyszósz (1) vöröslencse (2) zabpehely (2) zagyvaság (1) zakuszkatanya (1) zöldséges (27) zsálya (1) zsömle (1) ¤ (1) ¤barátság¤ (1)
Creative Commons License
KÉRDEZZ MEG, MIELŐTT FELHASZNÁLNÁD, TOVÁBBADNÁD....

Nem eszi a levest a gyerek

2007.10.15. 10:22 | Cserke | 27 komment

Visszavonhatatlanul elérkezett a forró levesek ideje. És amit nem hittem pár éve, gyakorta meg is kívánom ezeket a leveseket. Igaz, kénytelen vagyok a közhöz igazítani, mert én teljesen jól meglennék különböző zöldség összeállításokkal, de a többi megkívánja a húst is.
Aztán valamiért eszembe jutott az is, hogy amikor gyerekkoromban beteg voltam, miket kívántam enni. Levest azt nem.
Viszont anyám olyan csodás szendvicseket csinált (hol voltak akkor még az ilyenolyan, kutyaforma, bohóc, kitudja milyen szendvicsek), vitorlásformát, meg házikót, hogy muszáj volt megenni, ha nem is kívántam enni annyira.
És aztán a meggybefőtt, na ez volt a fő gyógyszer, korlátlan mennyiségben. Ez a szenvedély a mai napig tart, és ebbe született bele a fiam is, sőt, még meg sem született, már ezt ette,  és aztán akkor is, mikor még nem öntápláló volt. És talán mondanom sem kell, a mai napig nála mi a kedvenc? Meggybefőtt.
De én meg valahogy felnőttem hirtelen, és erősen kezdtem a leveshez vonzódni. Ez a felnövés, ez fontos momentum. És nem csak én nőttem fel ezügyben, hanem az én hősöm is, és így ketten táplálunk vonzalmat a levesek irányában és ki az, aki nem táplálja magát levessel?  A gyerek. Hát persze.
Mert még nem nőtt fel hozzá. Ellenben szent meggyőződése, hogy úgy egyébként minden máshoz már kellőképpen fel van ő nőve. És ezúton is tolmácsolom mély irígységem azok irányában, akiknek már tényleg fel van nőve az ő gyerekük, ennek hiányában pedig akkor is, ha még nem gondolja magáról, hogy igen, vagy ha mégis, ezt a véleményét megtartja magának és abban az esetben is, ha nem kezdett el az ő gyerekük már tojáshéjas korában kamaszodni, hanem szépen kivárta annak az idejét, mikor rendes gyerek ezt elkezdi.
Ráadásul nem eszi a levest.
Vagy eszi, de akkor az már nem leves. Pl. a bablevest eszi, de az akkor már nem bableves, hanem lé, csipetkével, csülökkockákkal, ellenben teljesen mentesen a babtól. Vagy legalábbis ő azt gondolja. Azt meg úgysem látja, hogy szépen fogok némi zöldséget és babostól átpasszírozom egy szűrőn, és a pempőt gondosan belekeverem a levesébe.
 Mint a babáknak. Jó, azok nem ilyen faksznisak, mert ezt a műveletet egy kisbaba számára nem kell szupertitkosan végrehajtani, mert ha meglátják, akkor mi van?? Semmi. Ha meg ő meglátná, meg nem enné. De így eszi.
Mert ugye nincs benne bab.
A krumplileves, nagy vonalakban ugyanígy működik.
Nem eszi a levest a gyerek. Úgy egyébként.
Egy kis húslevest,na jó. Hússal, metélttel, azt igen. De csakis zöldség nélkül!!!
És amit múltkor főztem, azt sem ette. Csak egy kis levét, a gombócokkal.
Nem baj, majd megnő a gyerek. Aztán felnő a leveshez is.



Zöldségleves szalonnás csibegombóccal

a leveshez:
1 kis hagyma
2 sárgarépa
1 fehérrépa
1/2 csokor petrezselyem
20 dkg borsó
olaj


A hagymát az összevágott répákkal az olajon kicsit megpárolom-pirítom, rádobom a borsót, azzal is 2-3 percig párolódik, majd felöntöm vízzel, beleteszem a petrezselymet és addig főzöm, hogy a répák majdnem puhák legyenek. Ekkor kerül bele a gombóc.

Miközben fő, elkészítem a húsgombócokat:

1 kisebb csirkemell filézve
1 kis fej hagyma
1 gerezd fokhagyma
~ 3 dkg füstölt, nem húsos szalonna
só (óvatosan, a szalonna sós)
kevés pirospaprika
pici bors
zöldpetrezselyem fölaprítva

Minden hozzávalót összedarálok, és a masszához hozzáadom a petrezselymet. Apró golyókat formálok belőle és a csendesen gyöngyöző levesbe rakosgatom. 10 percig főzöm.



























(4 személyre)

A bejegyzés trackback címe:

https://eteto.blog.hu/api/trackback/id/tr61196609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lorien · http://lorien.blog.hu 2007.10.15. 11:16:03

Ahogy én emléxem, gyerekkoromban megettem mindent. Három dolgot kivéve: a tökfőzeléket (óvodában belémerőszakolták az egészet, és róka lett a vége), a tortát, a vajas krémektől a mai napig feláll a szőr a hátamon, és harmadik a sóska, amit a mai napig nem szeretek valamiért.

Így megettem az összes levest is, még az egyszerű tojáslevest is, pedig azt annyira nem kedveltem. Igaz, jó evő voltam már akkor is :)

piszke · http://www.piszke.blogspot.com 2007.10.15. 11:33:57

De a legjobb, hogy folyton variálja. Nem kér bele leveshúst.De kér.Fél kiló répát megeszik, aztán egy nap,amikortól egy kockát se bír. Csak csigatésztával.Nem, eperlevéllel.Erős, mert a belefőzött paprika álcázta magát. De mégis kér bele Erős Pistát. A borsólevesben minden egyes kis kockára vágott krumpliról be kell bizonyítani, hogy az nem zöldség(petrezselyemgyökér). A gulyáslevesből nem eszi meg a marhahúst, a bablevesből a babot és a húst stb,stb
a Kisebbel egyszerűbb: csak csirkehúsleves hússal és tésztával, valamint meggyleves.Más semmi más.

Ja igen: a krémleveseknek van eséjük, mert azok tetején ott a kutyakaja: a jó kis előregyártott német levesbetétgyöngy.

qqriq 2007.10.15. 12:33:42

Nyugi! Az én lányom pl. másfél éves kora óta gondolja, hogy ő már felnőtt, ráadásul most már két éve magasabb is nálam, ami csak ront a helyzeten. :-) És ő is úgy imádja a karfiollevest, hogy csak karfiol ne legyen benne. (A gulyás levest meg úgy szeretik, ha sok benne a gulya. Leves nem is kell bele.) Szóval csak kitartás! Majd felnőnek - előbb-utóbb...

Zsuzsa · http://habolondneszeddle.blogspot.com/ 2007.10.15. 13:02:36

Most aztán csinálok egy ilyen gombócot, és tesztelem őket. Mert a levest, úgy nagyjából, megeszik, már amelyik. Már amit belőle. De újabban valahogy gombóc- és levesbetét ellenesek. Tegnap én hősiesen megfőztem a gyöngytyúklevest, valódi kacsazsírral készült daragaluskával. Hát nem ették a galuskát. Mert az nem jó, vacak, nem olyan mint máskor. Csináljam úgy, mint szoktam, LIGA margarinnal. Disznók elé a gyöngyöt... De nem adom fel. Húsgombóccal is megpróbálom. Ha az se jön be, üres levest kapnak. Csak lé lesz benne. Vagy az sem. :)

Cserke 2007.10.15. 16:41:04

Lorien, ez azért van, mert te rendes kispasi voltál. Meg jó evő :)) Megjegyzem, kisebb pasi korában még ez is egészen rendes volt...

Piszke, hát nem unatkozhatsz te sem:))
Azt én sem értem, hogy van az, hogy egyik napról a másik betonbiztosan állítja, hogy ő a rizst sosem szerette, előző nap meg az volt a kedvenc köret.
Tényleg "egyszerűbb" a kisebbel. Krémleves minálunk csak a zsemlekocka miatt...
Szerdán sütöm a sütid, drukkolj, hogy sikerüljön, mert szülinapi lesz!!

qqriq, már kezdek egészen blazírt lenni :)
Ha így halad, nemsokára ő is a fejemre nő, na az milyen fura lehet!!
Ő is csak a "gulyát" szereti, ilyenek ezek a kölkek:))

Zsuzsa, az sem lehet kutyafüle, mikor háromfelé válogatnak! Gyöngytyúkleves, galuskával?? Hmmm, az nagyon jó lehetett!!Főleg, ha hősiesen lett főzve:)És nem ették a besték??
És a lé nélküli leves nálunk garantált siker, és nem is kell bele semmi, mert egy ilyen igénytelen gyerek:))

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2007.10.15. 17:24:56

Cserkókám! Valóban igazad lehet.
Sosem értettem, Anyukám miért lelkesedik annyira a levesekért...Én sem szerettem, és talán most vagyok felnövésben, mert kezdek bizonyos leveseket kiemelni a kategórából, és szívesen fogyasztom. Főleg a tejföllel keverhetőeket. Vagy a cipóbanfelszolgálósakat, mint a hagymaleves.
Kedvencem még a tárkonyos ragu, meg a mexikói kukoricaleves sajttal. Vagy a sütőtökkrémleves. Az definom.
De a húslevest pl. sosem eszem meg, pedig Pasi már kitüntetést adományozott Anyukámnak, a "legjobbhúslevesért" címmel.
Én meg nem értem, mit esznek rajta.:-)

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2007.10.15. 17:26:43

Jaj, hát elfelejtettem valamit, ami fontos nekem megemlítésügyileg!! A Dagimamám csinált gyerekkoromban spárgalevest. Fehér volt, és voltak benne nokedlik májjal, meg csirkehús, meg kitudjami. Na azt bezzeg imádtam!
Pusszantalak!

tappancs · http://www.szorosnyuszitappancs.blogol.hu 2007.10.15. 18:37:17

idézném a kisebbikemet: "anya, én úgy szeretem a lecsót, de legközelebb ne tegyél vele paradicsomot meg paprikát"

a húsgombóc összeáll tojás nélkül is a levesben?

Cserke 2007.10.15. 21:26:49

Piros, én is így voltam az én anyámmal, úgy látszik ez genetikus:) Még időben vagy!!
Nekem is vannak kedvenceim, pl. a tárkonyos erdei gombás, és a spárga is jöhet, de inkább hús nélkül:)

Tappancs, az a gyerek még sokra viszi!:))
Összeáll, nem csak a levesben, hanem sütve is, pl. a scsevapcsicsában sincs tojás, próbáld ki egyszer.

melange 2007.10.15. 21:54:39

"ném észi még a húszt? Nem baj, majd cinálok neki bárán!"
Megvan...? :D

Tintaleves/Eszter · http://yawyc.wordpress.com 2007.10.16. 01:08:39

A legjobb az, ha az itthoni kajából semmi sem jó, de a nagymamáé, az aztán jöhet. Egyébként az elsőnél még foglalkoztam ilyen lelki finomságokkal, ma már szemem sem rebben.

Cserke 2007.10.16. 08:42:55

Melange:))

Eszter, én sem attól félek, hogy alultáplált lesz :)Mérges vagyok, ha hiába dolgozom a kajával...
Egyébként nagymama pörköltje mindenkiénél jobb, naná.

melanzs 2007.10.16. 13:13:11

a nagymamákkal van a baj, szerintem :)

chilii · http://chilii.blogter.hu 2007.10.16. 13:57:52

miközben olvastam a kommenteket, azon agyaltam hogy is írjam le viszonyomat a levessel, de Piroska megelőzött :) pont mint én! pedig gyerekkoromban útáltam a levest, mert a leves csak arra jó, hogy kevesebbb palacsinta férjen a gyomromba, mert sajnálják tőlem a sok finom palacsintát!!!! :)))
aztán így har...khmmm-on túl mégis csak jöhetnek azok tejfölös habart levesek, és ha én főzöm, akkor jöhet a marhahusi leves is :)

piszke · http://www.piszke.blogspot.com 2007.10.16. 14:41:53

ajaj! mostmár én is izgulok, remélem nem hagytam ki a receptből semmit! meg is nézem!

Tintaleves: nálunk nemcsak megeszi, hanem közli is anyósommal, hogy EZ jó, de amit anya főz...az valahogy nem ilyen. De a szemem se rebben, természetesen, nagymama meg boldog.

Cserke 2007.10.16. 15:40:28

Melange, anyám nagyon jól főz, nem is veszem zokon, szerintem kell az, hogy legyen olyan kaja, amit a nagymama főz jobban.

Chilii, te is beértél...:))

Piszke, egy csomó mindent kérdeztem, de eltűntek onnan valahogy:(((

anyámlánya 2007.10.16. 16:02:56

Lányok!

oda se neki! előbb-utóbb mindenkiből nagymami lesz, és akkor nem lesz olyan étel, amit más überelni tudna! :-)

addig meg?...

maradnak a lelkes barátok, vendégek, akik biztos nem "vágnak" olyat az ember fejéhez, hogy a nagyié mennyivel tutibb! :-)

Piszke/Candy's · http://www.piszke.blogspot.com 2007.10.16. 16:25:47

Nem tűntek el,csak most jutottam haza, és meg is válaszoltam őket nagyon okosan és tapasztaltan. De mostmár kérek róla. 1. képet,2. részletes leírást a blogon és 3. sűrű hivatkozást rám ;-)

Cserke 2007.10.16. 19:11:14

Szia Anyámlánya:)) nekem a válogatósság a bajom, nem az, hogy anyámét megeszi jól:)) Szerintem a többieknek is.

Piszke, nem tűnt fel idáig, hogy moderált a kommenteződ, ezért gondoltam.
Persze, meglesz mind a három:)) Ha publikus lesz a végeredmény...

Piszke/Candy's · http://www.piszke.blogspot.com 2007.10.16. 21:59:18

megint sikerült gépközelbe jutnom, és írogattam még egy kicsit nálam kókuszosügyben.
Mindig mindent közzétesz a moderátor örömmel, mert eddig még senkise gázolt a lelkébe.

avar · http://afonyasborju.blog.hu 2007.10.18. 23:18:57

kedves Cserke,

engem is megihletett a leveses bejegyzesed, itt az en onvallomasom:
afonyasborju.blog.hu/2007/10/18/vilag_legegyszerubb_zoldseglevese

RogerNyul 2007.10.19. 08:45:43

Piroska:

Egyed azt a húslevest egy kiadós éjszakai dorbézolás után másnaposan. A legjobb gyógyszer komolyan mondom, akkor majd felfedezed az áldásos hatását. :)

Üdv,
Egy Pasi

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.10.19. 21:30:02

Tényleg egy sunyi kaja ez a leves téma!:)
Jó sok kibontható dimenzióval.
Mert az csak ott van, "csak" kezdésnek, mintha át kéne rajta jutni mielébb a főételhez. Már ugye ez a főétel megnevezés milyen egy hülye dolog, ami alulpozicionálja az egyebeket, köztük a levest. Átjutáshoz még lásd: belapátolni levest. Arról nem is beszélve, hogy a gyerekkori levesviszonyhoz azért sokban járul hozzá a gyermekéheztetés is, a menza, ahol ezt a szakaszt nagyolják el leginkább, ebben jön ki legjobban a hitványsága a rendszernek higítás formában, lásd még mososgatólé.
Aztán már tényleg kor és tapasztalat kell hozzá, hogy értsük Szinbád levesén gyöngyöző zsírt.
A cuccokat, amik finomabb dimenziókban alapozzák a létezésünket, mint a leves a bélésünket.
Tényleg, mikor betegek vagyunk, és örülünk, hogy elesetten éppen hogy ételt udunk venni magunkhoz, akkor a meleg leveske van, és sehol a nagy és fontos főételek.
Tudatlan és hálátlan szilárdbefigyelésű zabagépek!:)

Cserke 2007.10.19. 21:46:38

Avar, megyek, elolvasom!

RogerNyúl, szerintem Piros még az életben nem volt másnapos...

Bcyke, most képzeld, én voltam az a hálátlan disznó, aki nem volt általánosban (sem) ottevős, mégis bojkottáltam a levest.Az otthonit.
Egyébként meg azt gondolom, hogy jó levest főzni nagyobb művészet, mint a többi kaját élvezhető színvonalúra előállítani. Persze műanyag cucc hozzáadása nélkül.
És igen, "hálátlan szilárdbefigyelésű zabagépek"!!!:DD

Dikó 2007.11.29. 12:08:50

Kedves Lányok!

Szabadúszó lettem, és gondoltam jól táplálom az gyermeket - mert ráérek majd.

Most kínomban bogarásztam a neten. Hihetetlenül jó volt látni, hogy humorral ötletességgel mire lehet menni.. Egyébként jól is szórakoztam, azt hittem, hogy csak én "szenvedek" a nemevős gyerektől, nálunk a hagyma az esküdt ellenség,titokban kerül az ételekbe. Köszi:KI

Cserke 2007.11.29. 21:18:38

Szia Dikó! Az jó, ha jól szórakoztál, gyerekkel meg kitartást, tudnék mesélni...:)

Az ember hajlamos azt gondolni, csak neki vannak ilyen gondjai, szerintem mindjárt könnyeb, ha látod, hogy másnak is.

cukroskata · http://cukroskata.blogspot.com/ 2008.01.22. 00:03:15

Cserke, nekem is van gombóclevesem, amit nekem talált ki a nagymamám, mert én se ettem meg semmi "normális" ételt. :-)
cukroskata.blogspot.com/2007/11/pulykagombcleves.html
Címkék: leves borsó sárgarépa csirkehúsgombóc
süti beállítások módosítása