Erről beszélgetünk..

Címszavakban

7titok (1) 8.osztály (1) 9.osztály (1) abszurd (1) abszurdisztán (1) agar agar (1) ajánló (1) ajotanár (1) akebia (1) alma (4) almaszalámi (1) amaretti (1) apró (4) ausztria (6) a jó háziasszony (1) bab (1) babapiskóta (2) babér (1) bacon (1) balzsamecet (2) banán (1) baracklekvár (1) bazsalikom (5) bemutatkozom rólam (2) biriyani (1) birsalmasajt (1) birshab (1) birsszósz (1) bögrés (1) bolo do caco (1) bor (2) boros (6) bőrös karaj (1) boros mascarponekrém (1) borsó (2) borsos (1) briós (1) brokkoli (2) buci (2) búcsúposzt (1) burma (1) camembert (1) carum (1) cayenne bors (1) cékla (1) charlotte (1) citromos (7) citromos kakukkfű (1) citromos muffin (1) cobbler (2) császármorzsa (1) csicseriborsós (1) csigavész (1) csili (7) csilis mascarpone (1) csípős (3) csirke (14) csirkehúsgombóc (1) csokicsepp (2) csokis (4) csokiszósz (1) csokiszuflé (1) cukkini (5) culinaris (1) curry (3) dagasztás nélkül (2) dahl (1) darányi gólyák (1) desszert (1) dió (5) dionysos tavernája (1) diós (3) dödölle (1) dödölleszerű (1) édes (51) édesburgonya (1) édes felfújt (1) édes savanyú (1) égetett tészta (1) egres (1) egresleves (1) egytál (6) élesztő (1) eperszirup (1) epres (7) eseménynaptár (1) éttermi szemle (2) fagyis (3) fahéj (2) falatka (2) fatayir (1) fehércsoki (2) fehérrépa (1) fekete kömény (1) felfújt (2) feltét (1) fenyőmag (1) feta (1) film (1) fodroskel (1) fokhagymás (17) foto (2) fotó (1) főzelék (1) főzőtanfolyam (3) füstöltsonka (1) fűszeres (16) galuska (1) garam masala (1) gasztróciki (1) gasztro darwin díj (1) gersli (1) gé beszél (1) gofri (2) goldenblog (1) gombás (4) gombaszóst (1) gombaszósz (1) gombóc (1) google (1) gőzgombóc (1) gratin (1) grill (2) grillpác (1) grízes tészta (1) gyömbér (9) gyors (50) gyümölcsös (11) habcsók (1) hagyma (21) hajrá csokibolt (1) hal (1) hamburger (1) hír (1) hírek (1) hülyeség (1) hús (15) húsgombóc (2) i. m. (1) indiai (4) indiai sajt (1) internet (1) írták munkáim (1) írták munkáim fotóim emlékezések (1) iskola (1) ital (1) joghurt (1) joghurtos (9) kakaó (2) kakaóbab (1) kakaós (2) kakukkfű (8) kalács (3) karácsony (1) karácsonyiasztalrais (1) karaj (2) karamella (2) kardamom (1) kasnudeln (2) kecskesajt (1) keksz (4) kelt (18) kelt gombóc (1) kenyér (3) kenyércalzone (1) képviselőfánk (2) kérdezős hógolyós (9) keresőkifejezések (1) kert (8) kertfotó (3) kivis (1) knédligombóc (1) kókusz (1) kókuszos (4) kókusztej (1) kolbász (1) költözés (1) kömény (1) koncert (1) konyhadizájn (3) könyv (6) köret (10) koriander (4) koriandergyömbér (1) körtés (1) kosárka (1) közösblog (1) krém (3) krumpli (2) krumplifánk (1) krumplis (14) kukoricás (1) különleges zöldségek (1) kurkuma (3) kuszkusz (1) kutya (4) légballon (2) lencse (3) levelestészta (2) levélzöldség (1) leves (12) levesbetét (2) lovagi torna (9) madáretető (1) madeira (3) majoranna (3) mákos (6) málna (3) málnás (1) mandula (5) mangó (1) mango lassi (1) marcipán (3) marha (2) mascarpone (7) mazsola (1) mcferrin (1) meggyes (4) meggyes roló (1) méz (3) mézesházikó (1) mézes alma (2) miegymás (6) mizuna (1) molnárka (1) mosogatógép (1) mozzarella (1) mücver (1) muffin (3) mustár (2) mustármag (3) műzlikeksz (1) naan kenyér (1) namenia (1) napraforgós (1) narancs (1) narancshéj (2) narancshéjas sós (1) narancslé (1) narancsvirágvíz (1) nektarin (1) nemrecept (1) nudli (1) oregano (1) őszibarack (1) őszinte (1) ötperceskenyérke (1) padlizsán (5) pakora (1) palacsinta (1) panírsajt (1) papírbansült (1) paprika (1) paradicsom (7) paradicsomos raita (1) paradicsompüré (1) paradicsomszósz (3) parmezán (2) partifalat (1) pasztinák (1) patisszon (1) pecsenye (1) péksütemény (3) perec (1) pie (1) piláf (1) piramissüti (1) piskóta (1) pite (1) poharas krém (7) polenta (1) pórés (1) pörkölt (1) portulák (2) program (1) programajánló (1) programok (1) programozás (1) puding (1) pulyka (4) pylones (1) rebarbarás (1) réteskosár (1) ribizli (1) ricotta (1) rizotto (1) rizs (4) római kömény (7) rozmaring (2) rózsa (1) rózsatorta (2) rózsavíz (1) rumtopf (1) sajt (1) sajtfelfújt (1) sajtos (5) saláta (2) saltimbocca (1) sárgabarack (2) sárgarépa (6) show (1) sma (1) smoothie (1) sonkás (3) sör (2) sörkori (1) sörösdobozon (1) sörzsemle (1) sós (15) spárga (2) spenót (4) sült (8) sült eperbefőtt (1) sült zöldség (1) sütés nélkül (1) süti (36) sütőpor (6) szalonna (1) szárított paradicsom (2) szárzeller (1) szeder (2) szegfűbors (1) szegfűszeg (1) szenny (1) szezámmag (2) szilva (2) szilvalekvár (2) szódabikarbóna (1) szójaszósz (1) szolgálati (1) szövegláda (70) szülinapajándék (1) szűzpecsenye (1) tarja (1) tárkony (2) tatsoi (1) tej (4) tejföl (1) tejszín (18) tészta (10) tésztasaláta (1) tiramisu (1) tojás (5) tojásfehérje (1) tökmag (1) tökmagolaj (1) töltött (3) töltött tekercs (1) tönkölybúza (1) tönkölyliszt (1) torta (3) tortilla (1) túrós (11) tűzdelt (1) tv (1) újhagyma (1) utazós (4) vaddisznó (2) vajas (2) vajastészta (1) vajas fánk (1) vaníliakrémes (4) vaníliapuding (2) vargánya (1) vega (8) vers (6) veszíts el egy könyvet (2) vkf (12) vkf.iii. (1) vkf.iv. (1) vkf.vi. (1) vkf16 (1) vkf18. (2) vkf20 (1) vkf5. (1) vkf9 (1) vkf 13 (1) vkf 14. (1) vkf viii (1) vkf x. (1) vkf xi. (1) vörösbor (2) vörösboros (1) vörösboros meggyszósz (1) vöröslencse (2) zabpehely (2) zagyvaság (1) zakuszkatanya (1) zöldséges (27) zsálya (1) zsömle (1) ¤ (1) ¤barátság¤ (1)
Creative Commons License
KÉRDEZZ MEG, MIELŐTT FELHASZNÁLNÁD, TOVÁBBADNÁD....

Top Secret

2007.08.09. 00:37 | Cserke | 28 komment

 Van ez a dolog itten, Anyuhamostól és Pocaknyúltól, hogy 7 olyan valami, amit nem tudtok rólam.

Ehh, izé, lássuk csak.

1. Télen-nyáron napszemüveget hordok, ugyanis  egy kis naptól, vagy széltől, vagy egyik sem kell, fenetudjamitől, már könnyezik a szemem.
Ez a szemüvegesség rendkívül élces megjegyzésekre szokta készteti a jópofa népeket, akik aztán nem is tartják magukat vissza attól, hogy ezeket a pompás dolgokat velem is megosszák.
(Este, sötétben, zárt helyen nem kell...)

2. Utálom, ha fényképeznek.
Van, aki rögtön rutinosan szépen mosolyog, mutatja a jó profilját, arra fordul, amelyik szögből kisebb a hasa (orra, füle, lába, eze-aza). Én meg csak utálom.
Lehet, hogy ez azért van, mert még nem találtam meg a jó szöget??!

3. Sötétben enyhe zöld fénnyel fluoreszkálok.

4. Nem bírom, ha valaki lenyalogatja az ujjait. Aztán megfogdossa a kajámat.Meg egyáltalán, retkes kézzel nyúlkál a kosztban.
Főzés közben sem szeretek pancsolni az ételben, ragacsolni, gyuszmákolni, tapickolni benne. A tojást NEM az ujjaim között választom szét, a citrommagokat sem a tenyeremben szűröm. És minden szimpátiám mellett sem ennék a Nigellánál, mert ő meg marhára naturálisan pacskérol mindenben.
Kedves emlékem, mikor grillezésre voltam meghívva és a grillmester állandóan megnyalta az ujját, minden egyes darab után, amit a grillre tett. Kézzel.
Valahogy mire megsült minden, már a látvánnyal jóllaktam.
Meg attól is beteg vagyok, ha valaki nem mossa meg rögtön a kezét pl. ha hazamegy.
Aztán elémrak azzal a kezével egy sütit, kínálni.

És az is annyira lehangoló, hogy a paprikatv-ben főző szakácsok némelyikének koszos a körme. BOA!!

5. Sosem ettem még agyvelőt.
Nem is fogok.
(És vért sem szívok éccakánként. Ebben a mai világban?!!!)

6. Itt elakadtam.
Ezek sem voltak nagyon érdekesek, mit tudok még előszedni??
Ja!!!
Rettentően fázós vagyok.
Mikor mindenki neki van már vetkőzve, rajtam biztos még van egy plusz réteg.

7. A múlt héten minden nap infraszaunáztunk. Ajánlott maximum idő fél óra, 40 foktól lehet emelni. Mi ötvennel kezdtük, kispasi két perc múlva gyöngyözött, nagyobbiknak kellett 7-8. Mire kimentek, facsarni lehetett a törölközőjükből a vizet. Én 20 perc után már kicsit bágyadt voltam, ők addigra kiszöktek és az ajtón keresztül faggattak: na, izzadsz már???  Örömet akartam nekik szerezni, úgyhogy mondtam, igen, a szemhéjam már jelentősen vizesedik.
Na, azért a finisben rajtam is jelentkezett némi verejték.
A kézfejemen.
Na most ebből két dologra tudtam következtetni. Az egyik, hogy ragaszkodom a bennem felhalmozódott mérgekhez, (jó, az is eszembe jutott, hogy aznap még csak úgy 3 deci folyadékot vettem magamhoz.)
A másik, hogy valami hüllőfélétől származom. Jó, a torkomat nem tudom úgy libegtetni, mint a gyíkok, de azért gyanús, nagyon gyanús. Itt van ugye a vonzódásom a kaméleonokhoz is, meg még ez is hozzá. Lehet, hogy kicseréltek az ufok??



Ez megvan. A hétből egy nem igaz, de úgysem találjátok ki, melyik!!!


És végre egy kérdés, ami nem gasztro és cimboráknak lehet továbbpöckölni.
Én mindenesetre nagyon szívesen olvasnám Piroska, Anyámlánya és Bcyke (naaa,léccilécci)  héttitkát.


És mostantól igyekszem szigorúan a gasztrós csapáson maradni.
Hátha sikerül.

A bejegyzés trackback címe:

https://eteto.blog.hu/api/trackback/id/tr45133727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyuha · http://anyuhamos.freeblog.hu 2007.08.09. 08:03:52

Kettest négyest akár én is írhattam volna, egyszer talán posztban is megörökítettem, hogy Stahltól az ujjszopás miatt viszolygok. (Nem a jó szöget kell eltalálni különben, hanem a jó fotóst. Akinek photoshopja is van. )

Aztán szeretném megkérdezni hoyg neked már elmúlt a szülinapod, vagy még csak lesz? Már úgy értem, hogy az idei. Valamikor mostanában van, ez biztos.

És végül. Hát jó, gasztrozzál akkor szigorúan, de szeretném megjegyezni, hogy neked vétek a gasztrokategóriában maradni. Esetleg egy másik blog? Érted... :)

cserke 2007.08.09. 14:38:42

Az van, hogy a mosómedvemániám kitöröltem, de nagyjából azt írtam volna le, amit Te. Én is mosom mindennek a csomagolását és alapvetés hogy mancsot is gyakran.
Hol van jó fotós széles e hazában?Fotoshoppal meg nem kunszt.
Stahllal még az is a bajom, hogy a saját maga által kiadott, más által írt könyvekből belerakosgat a sajátjába recepteket. Dupla haszon. Vagy erre mondják, hogy ügyes?

5 napja megint öregebb vagyok, evvan.

Mintha a májam hájjal kenegetnéd (már ha értem, miről is van szó :)), dehát még egyet nem bírnék energiával. Egy kerteset kezdtem meg, de onnan is ideköltöztek a dolgok hamar.
Ez meg olyan, amilyen.Vegyesszerű.
Elég hamar kiderült, hogy nem bírok a fazéknál maradni, hiába ígérem :)

anyuha · http://anyuhamos.freeblog.hu 2007.08.09. 15:57:27

Jajjjajajajjjj, akkor villámgyorsan füled érjen bokáig!!! (Különben készülget a szülinapi ajándékod, de mivel meglepi, nem mondhatok róla többet. Valami olyasmi lesz a címe, hogy szövegformázás :D:D:D)

szuszka 2007.08.09. 17:01:28

ómamám, már ennyire öreg vagy? már öt nappal is elmúltál??
Azért hogy érezd a törődést:
BOLDOGSÁGOS SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK!

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2007.08.09. 17:32:30

CSerkókám!!!!! Boldogságos rengetegannyisok évet Neked!!!! Utólag is boldog szülinapot!!!!!

A felhívásnak hamarosan nekimegyek!:-)Hét olyan, amit nem tudtok???

anyámlánya 2007.08.09. 18:09:15

imádom a humort iróniával spékelve, majd grafotálalva.
finoman ott kering még a hangulata a szavaknak az agyamban /?/.

és elfogadom a felhívást, megyek, elmélkedek még rajt' egy keveset. :-))

ja, és mit kap, aki kitalálja?

szerintem legyen ennek a díjjazása az adott egyénre jellemző. mármint arra, akit megfogtak a "hazugságával".

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.08.09. 21:30:59

Kííííí? Mííííí?
Még hogy külön blog?!?!
Ott van erre az univerzális és fenomenális csabagyöngye 2.0, ahová lehet egyebeket is bontakozni, ha szűkek lennének itt a keretek!:))
Ideális pálya az egyéb rugdosódásokra, dekázgatásokra!:))
Ne fárassza má\' magát amúgy is terhelt spori!:))

7-es kérdéses ügyben kérdés:

Ez akkor most pontosan milyen is legyen? Amit nem tudnak, vagy amit nem gondolnának?
Hasonlónak tűnik, de ég és föld!
Vagy pl. amit tulaj a világegyetemben lényeges momentnek talál komolyan ez ügyben, vagy csak úgy lazázva és a játék játékosságát és vidám hangulatát megtartva, olyan kis színeseket.
Mert lehet mind a kettő érdekes, de előző akár nagyon komoly is, ami meglepő, de lehet, sőt talán biztos is, hogy közel sem vidám.

Cserke 2007.08.09. 22:23:26

Mindenkit csókoltatok, köszönöm is szépen!

Anyuha, meglepi??? Huhú, nézzed meg a következő beiratomat, az istennek nem bírtam egy helyre terelni a mondatokat. Rámfér az okítás :))

Szuszka, ennyire. És érzem ám, nagyon is .
Pl. szülinapom megelőző napon nyertetek nekem egy szobrocskát:))

Piros!!Kimoderállak! Mi az a rengetegannyisok???!! :))7 olyan, ühüm.

Anyámlánya, egy édes vagy és elmélkedj csak, de ne sokáig!!
Hogy kimitkapmiért??? Tessék komolyan venni!!:)

Bcyke, látod, pedig akartam is csabagyöngyét tolni, de kicsit hülye vagyok, így maradhatott le.

7 dolog.

Amit nem tudunk.
Amit nem gondolnánk.
Amit lényegesnek találsz.
Csak úgy lazán.
Ez már 4*7 és mind nagyon érdekes és mind nagyon érdekel. Lehetne mindet??? Naaa!!!

melange 2007.08.09. 22:27:04

Némán, szülinapod volt?? Na ha még csak öt napja, akkor nem késtünk le semmiről. Heppibörzdéjj, Cserke!
(meglepi helyett elárulom neked, hogy amikor megyek haza Gyulára - kb háromhetente - mindig eszembe jutsz, mikor Cserkeszőlőnél járok. Mert azt mifelénk úgy emlegetik, hogy Cserke! :))

Cserke 2007.08.09. 22:32:39

Köszi!! Akartam írni róla, egy bizonyos dolog kapcsán, de a meglepetés egyre várat magára, időjárási viszonyok miatt. Ilyen egy hülye vagyok, kívántam volna olyat, aminek mindegy, esik, vagy fúj.

Hát ez aztán meglepi mégis,te szegény, ilyen gyakran eszedbe jutok??:))

Pojgly 2007.08.09. 23:54:04

Eszembe jutott, hogy a középkorban egy valamirevaló lovagnál éppen 7 dolog volt fontos: a lovaglás, vadászat, vívás, íjászat, úszás, sakkozás és az éneklés. Ezek nélkül nem is lehetett lovag. Igaz, ha már az volt, mindenki tudta róla, hogy ez a 7 dolog fontos neki, azé' lovag.
Hahhh, egy XXI.sz.-i blovagnál ez a 7 mennyivel titkosabb, ráadásul egynek az is jó, ha a blovag önfeledten fluoreszkál... Viszont az éneklést itt meg sem említetted, csak a mineknevezzelekben, pedig tudnék mesélni...! (Mit fizetsz, hogy ne? :) Sakkozásból esetleg a söprést szívesen megtanítom...:)

pocaknyúl · http://sutiesnyul.blogspot.com 2007.08.10. 00:07:23

Hú, na először is boldogat!!! Másodszor meg nagyon örülök, h bevalltad bűneid ;)
A négyessel kapcsolatban meg én elég képmutató vagyok, ha más pacsmagol, az fújj, kivéve családtag (az ugye rokonkosz), meg persze ééén. Én nagyon szeretek tocsogni, amit csak lehet, kézzel keverek ki, tojást sosem mosok, beleenni imádok, ha kiveszek egy tésztát a vízből, kettérágom, visszadobom. Nem gondolok amúgy bele ilyesmikbe, h min mennyi kosz lehet. Vajon a kenyér hány ember kezén megy végig, míg mi megesszük?

PartizánOrsi 2007.08.10. 10:37:46

Nagyon boldog születésnapot így utólag is :-)) Mintha csak egy hozzártartozómat hallanám a 4. pont kapcsán: ö se szeret kézzel belenyúlni az ételbe, szerintem még a fasírtot is távvezérléssel gombócolná, ha lehetne. Nekem meg az ilyesmi meg se kottyan, én szívesen gyurmázok, viszont a koszos kezet én se szeretem a kajában.

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2007.08.10. 11:27:19

jaj, Cserkókám! Annyisok évet még!!!!!!!
Nem voltam egyértelműkristálytiszta????
Még jó, hogy írok, mert úúútálom, ha csak 13 bejegyzés van...

jotanács 2007.08.10. 21:28:37

Sötét napszemüveg helyett hordj fényre sötétedőst, állat kényelmes!

Cserke 2007.08.11. 07:19:39

Polán, ez oly szép, tisztán látszik, hogy milyen pompásan kiképződtél, miután végigküzdöttél egy lovagi tornát helyettem, míg én szégyentelenül csak úgy hagytam magam :))

Pocaknyúl, PartizánOrsi, nektek is köszi :))
Rokonkosz???!!:)
A kenyérrel van is bajom időnként, de azon kívül, hogy csomagolt piszkeivel élek általában (amit persze a pékségben szintén taperolnak), még nem leltem rá megoldást. Meghámozni nem fogom, az tuti.
A fasírtot pont nem szeretem tapicskolni, de azért nem vagyok annyira háklis, csak a ragadós dolgokat nem bírom. Pl. egy jó vajas kelttészta idomítása (miután szépen összedagasztotta a gép)ellen semmi kifogásom.

Pirosom, dehogynem, odatettem szmájlikat!!
És, igen. Kellett!! :))

Jotanács, egyelőre jól elvagyok a napszemüveggel, köszi, nem izgat, ha valaki hülye. Majd ha már amúgy is kell szemüveg, nem csak a nap ellen...

pocaknyúl · http://sutiesnyul.blogspot.com 2007.08.11. 17:09:34

Hát úgy értem, h ha valamely rokonom megnyalja az ujját főzás közben, meg beletapicskol, az nem zavar :)

proteus · http://taxismundi.blog.hu 2007.08.12. 03:58:14

ebből kettő az én titkom. tetunkt. majd akkor írok én is egy ilyet. te meg majd abból kitalálod melyik is az a kettő. ha sikerül akkor még nem tudom mi lesz. na de nem is ez a lényeg. van kedved játszani?
(illetve ez így hülyén hangzott. szóval iszonyú értékes meglepetésre számíthatsz ha kitalálod. pláne gasztrológiailag.)

Cserke 2007.08.12. 07:32:21

Nyulacska, értem én :)

Proteus, írj csak, írj, örülnék, és persze hogy van kedvem. Nincsen ennek tétje, csak mulatunk.:))

gus · http://gus.freeblog.hu 2007.08.12. 16:57:10

a 4-es nálam is befigyel, írok is róla majd valamikor!!! :-)

lábasjószág 2007.08.12. 17:47:49

Cseri! láttad-olvastad: vallottam!

na, de Nállad elsőre a 3.-ik,legalábbis első olvasatra hihetetlennek tűnik, de tán épp ezért fedi a valóságot.
ám én mégis a fotózásost, a másik igencsak jólhihetőre voksolnék.
na, ez az amit nem hiszek! :-))

Cserke 2007.08.12. 19:48:57

Jó lesz, Gus. Majd ha szigetelést kiheverted :))

Lábaskám, majd setétben összefutunk egyszer, jó??? De fényképezőt hozzál, mert csak úgy tudsz tesztelni!!!:DDD

anyámlánya 2007.08.12. 22:37:32

na, pont én vagyok az, aki egyfeszt nyomkodja a gombot.
1x azonban rájöttem, hogy levesz a világból egy jelentős szeletet. a periférikus zóna abszolút kiesik.
szóval a rév és a vám keresztmetszetében tipródom.
és a setétben így is, úgy is, meglátlak én... :-))

desszert · http://eszperente.blog.hu 2007.08.13. 00:25:43

a 3. vitzen kívül az összeset rólam írtad! meg vagyok döbbenve.
egy secretet én is elárulok a jó fotósról; az ugyanis a kedvesem. csak rá tudok úgy nézni :)

Cserke 2007.08.13. 05:09:00

Anyámlánya, rögtön gondoltam.És bizony, ez nekem is megvan, ha bebújsz mögé, történik egy csomó dolog, amit pont amiatt nem látsz, hogy egyvalamit látsz nagyon. Nana, nana!! Azt nem is vetted bele, hogy infraszemed van neked meg.:))

Grenadine, nem vicc az, hé!!!
Jó, hát a múlt században én is tudtam úgy nézni, de mostanra belefáradtam a szép nézésbe :)))

desszert · http://eszperente.blog.hu 2007.08.13. 09:46:56

háát, én sem vagyok már mai csirke. a megoldás; új pasi! :)

Cserke 2007.08.13. 20:39:58

Grenadine, elég nehezen tudnám utódnak megmagyarázni, hogy azért cserélem le apját, mert nem tud rólam szép képeket csinálni, mert már nem mindig tudok rá olyan szépen mosolyogni mint százéve:))
De sosem tudni, ugye, mit hoz a jövő...
Címkék: szövegláda 7titok
süti beállítások módosítása